Flätat pannband "Women's Cable Ear Warmer"

Jodå, Happy yarn Jobs lever än. Det kan ju verka lite konstigt att jag var så väldigt aktiv i somras med grönsaksförsäljning på Gustafsviks Herrgård, logga och visitkort - och så blir det helt tyst i två månader. Men ni vet, livet är inte bara garn (även om man skulle önska det ibland).

Nu har jag äntligen gått lös på resten av garnet som mamma köpte åt mig på en utförsäljning i somras. Det mesta bomullsgarnet gick ju åt till olika grönsaker, men där fanns också ett gäng nystan av min favorit: Soft Lama från Svarta Fåret! Först ut blev ett pannband i flätmönster från By Jenni Designs, i en härligt mörkröd färg. Att jag sen inte klär i pannband är en annan femma...

Kanske hade själva pannbandet gjort sig bättre i ett mindre mjukt garn, men som sagt. Soft Lama. Favorit. Nog tjatat, så här ser det ut:






Be kind!

Kommentarer