En uppdatering

Hej. Tänkte att även ni som tittar in här i bloggen kanske vill se vad jag har virkat senaste tiden. En hel del grönsaker har det ju blivit, till butiken på Gustafsviks Herrgård.
 
Så här såg det ut i min hörna i början. Hatten såldes ganska tidigt, precis som kladdkakan, semlan, lemuren, en sengångare och några sushibitar. Nu finns det två sushibitar kvar! En del grönsaker har sålts och en del nya har tillkommit.

En av få dagar när det inte var så varmt, satt jag inne i växthuset/butiken och virkade en majrova.


Några av polka- och rödbetorna. 













Chili blev det inte så många av, för jag tyckte inte de var roliga att virka.


Tomater med och utan ansikte.


Till sist den senaste skapelsen; gurkor! Den ena fick en liten blomma i "rumpan", men den glömde jag visst bort att fota...






Be kind!

Kommentarer