Invirkade sladdar/crocheted in cords

De här har jag haft ganska länge nu, men jag har glömt bort att dela med mig av bilder på dem. Det är så självklart för mig att ha hörlurar och en laddare som är täckta av garn, men de många kommentarer jag har fått påminner mig om att det kanske är lite speciellt! Det handlar inte bara om att jag vill virka på allt jag kommer åt... utan det blir ju faktiskt också ett extra skydd på sladdarna. Och så ser de lite trevligare ut. Det är vanliga fastmaskor virkade i vanligt bomullsgarn.

I've had these for quite a long time now, but I kept forgetting to share pictures of them. It's no big deal for me to have headphones and a charger covered in yarn, but all the comments I have gotten remind me that maybe it is kind of peculiar. It's not only that I want to crochet on everything I can... it does actually also protect the cords. And I think they look nicer this way. It is simple single crochet made with simple cotton yarn.




Be happy!

Kommentarer