Mönstervirkad mössa/beanie with patterns

Det blev en del garn över efter mössan med den samiska flaggan, och jag har ett papper med mönster som jag ville prova. Det resulterade i den här mössan:

There was a bit of left over yarn from the hat with the Sami flag, and I have a paper with patterns that I wanted to try. The result of that is this: (can someone please tell me the difference between a hat and a beanie? I never know which word to use!)
Den tog väldigt lång tid att göra, blev för liten för mitt huvud och jag tycker inte att den är särskilt snygg. Men det var roligt att prova på, som en övning i mönstervirkning! Visserligen gjorde jag en del sådant innan jag startade bloggen, men det är så länge sedan att det nästan inte räknas.

It took very long time to make, it came out too small for my head and I don't really like the look of it. But it was fun crocheting patterns! I actually did a bit of that before I started the blog, but that's so long ago it almost doesn't count.



Be happy!

Kommentarer