Ett livstecken

Jag insåg att det var ganska länge sedan jag uppdaterade här och eftersom jag inte har något färdigt att visa än, får ni bara se hur det ligger till just nu. Så här:


Totoron var på väg att bli riktigt fin och Totorolik. Då satte jag fast öra nummer två snett, och märkte det först när jag hade satt fast det riktigt ordentligt. Nu är det alltså operation ta bort - utan att klippa sönder vitala delar av Totoro - och sätta tillbaka örat på rätt plats som gäller innan jag kan fortsätta med att sätta fast armarna och svansen som ligger där och väntar. Sedan ska han få ett ansikte och lite grå streck på magen innan han är färdig!


Jag började på en mössa i helgen också. Tänkte att den skulle bli färdig på en dag, så att kompisen som ska ha den kunde fått den innan jag åkte hem därifrån. Det gick inte så bra, som ni ser... Men så snart Totoro är färdig ska jag fortsätta med mössan och då ska det inte ta allt för lång tid.


Be happy!

Kommentarer